Biblioteki w Korei Południowej

Od kilku tygodni trwają intensywne prace komisji oceniających książki nadesłane na konkursy Wydajemy Własną Książkę m.in. w Sochaczewie, Tuszowie i Warszawie. W oczekiwaniu na wyniki proponujemy Wam wycieczkę po bibliotekach Korei Południowej. Oprowadzi nas po nich autorka bloga i vloga "Pierogi z Kimchi".



 A oto jak rozpoczyna się pierwszy post o bibliotekach!!!:
"Kiedy pierwszy raz przyjechałam do Korei i mój mąż, a wtedy jeszcze mój chłopak zaproponował mi w niedziele pójście do biblioteki, to nie byłam bardzo entuzjastycznie nastawiona, no bo raz, że w niedziele, a dwa że co za nuda. Ale gdy tylko przekroczyłam próg biblioteki to mocno się zdziwiłam..."

 

 

Zainteresowanych postem odsyłamy pod adres: Biblioteki w Korei Południowej 

Prawda, że rewelacyjna relacja!? 

Zobaczmy zatem jeszcze film nakręcony nieco później, w czasie pandemii: pt. "Biblioteki w Korei - dlaczego są super? Książki do polskiego w koreańskich bibliotekach".

Relacje te dają do myślenia bibliotekarzom, ale chyba nie tylko? 

Napiszcie, czy się Wam podobało.

Wasz Stary Ornitolog


Bardzo dziękujemy autorce bloga za zgodę na wykorzystanie materiałów 😍
 

Komentarze

  1. Dla mnie rewelacja, do tej pory poznałem trochę bibliotek europejskich i amerykańskich uważając je za wzorowe, a tu proszę jak pięknie prezentują się biblioteki koreańskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy jest też vlog Pani Wioli o takich "kawiarenkach do nauki", których pełno jest w miastach koreańskich. Może coś o tym na Państwa Blogu?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz